Wednesday, December 17, 2008

Kenapa hari ini aku terlalu bosan yer???

Erm.. Tak tahu la napa ngan ari ni.. Macam xceria jer.. Message ngan awek pun biasa2 jer.. Dier pun aku dapat rasakan ader masalah dalam diri dier.. Puas aku tanya kenapa.. Tapi jawapan still sama.. Takder pape la.. Cyg ok.. Erm.. Kadang2 ati aku yang jahat ni berkata "Apa guna la aku jadi pakwe dier kalu dier xleh nak share ngan aku"??? Tapi ati baik plak berkata, "Tak sumer benda dier leh share ngan kita".. Aku pun mengikut firasat hati baik aku tue.. Maybe dier terlampau risaukan result exam yang sepatutnya diumumkan pada hari ini.. Tetapi ditunda plak pada keesokan harinya..
Tapi aku risaukan dirinya..

ERM..APE LA YANG AKU MENGARUT NIE..SEMESTINYA AKU DAH BOSAN..SEBAB TU AKU MENGARUT JER NIE..HAHAHA..TAK FAHAM JANGAN BACA..HUHUHU

5 comments:

LeaQistina said...

adoi la eL.. betulla kata firasat baik ko tu.. tak semua benda leh share even ko dengan dia adalah couple.. just trust dia.. insyaallah xde pape.. berikan dia sedikit ruang.. ruang utk diri sendiri.. ruang untuk merasa bersendiri.. kerna itu memang adalah fitrah manusia yang kadangkala perlu utk bersendirian..

jangan fikir yang bukan2x.. dan ingat.. sebagai manusia juga.. tak semestinya kita dapat melakukan segalanya.. walaupun buat insan yang paling kita sayang..

bersabar dan berdoalah dari jauh.. berdoa agar hatinya kembali tenang.. dan korang dapat hepi2 semula seperti selalu.. n jgn lupa doa utk diri sendiri gak.. hehe.. sebab ko pun dh jd mcm serabut semacam je.. wahaha..

hebat x aku jd doktor lap ko lak? wahahha..

eL said...

hahaha.. tQ Dr.Lap.. Leh masuk akal gak la..

LeaQistina said...

chet susah payah aku tulis.. ko ckp "leh masuk akal gak la.."..

jebon tol.. seolah2 meragui apa yg Dr. Lap ckp.. isk..

p/s: act aku pun tgh bosan ni.. hehe.. sbb tu la dtg mengarut kat sini .. huhu..

eL said...

aku james bond.. ko tu yg jebon.. bkn meragui, tp tidak yakin 100% jer..

LeaQistina said...

byk la ko nyer james bond.. perasan..!!